tisdag 16 februari 2021

De senaste köpen

Jag har shoppat en del den senaste månaden:

Play Magnus. Kan nog vara något, gillar bolaget.

Tele 2. Bra bolag.

Essity. Ja, köper mer och mer.

Spiltan Aktiefond Småland. Yeps, småländsk tillverkningsindustri, känns bra.

Algonquin Power & utilities corp. Energi och annat basalt som kanadensare behöver.

ICA-gruppen. Jag har sedan tidigare en icke-trivial del av portföljen placerad i Axfood. Men om privatperson och konsument går jag oftare till ICA än till Willys. så det är dags att börja köpa ICA.

Northwest Healthcare Properties. Kanadensare och tyskar behöver sjukvård. Företaget levererar sjukvård. Frågor på det?

3 kommentarer:

  1. Jag fortsätter också köpa Tele2 och Essity nu.

    Mvh Louise

    SvaraRadera
  2. Mina ankar-investeringar äro Arion Banki och Cibus fastigheter, kolla på dessa, lycka till!

    SvaraRadera
  3. Spiltan Aktiefond Småland, i äkta Kamprad anda!

    SvaraRadera